13/06/2026
Thessaloniki, GR 20 C
Expand search form

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 1 ΟΚΤΩΒΡΗ

Να αποσυρθεί εδώ και τώρα το νομοσχέδιο-τερατούργημα για τη 13ωρη εργασία και τη γενικευμένη ευελιξία, με στόχο την ένταση της εκμετάλλευσης των εργαζόμενων! Η κυβέρνηση της ΝΔ επεκτείνει την εργασιακή ζούγκλα που έχει επιβληθεί με δεκάδες αντεργατικούς νόμους που έχουν ψηφίσει όλες οι κυβερνήσεις, ιδιαίτερα τα τελευταία 15 χρόνια. Είναι πρόκληση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τα τεράστια άλματα στην τεχνολογία και στην επιστήμη, όπου υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις οι εργαζόμενοι να δουλεύουν λιγότερο, να αμείβονται καλύτερα με καλύτερες συνθήκες δουλειάς, να παρουσιάζουν τον εργασιακό μεσαίωνα ως εκσυγχρονισμό και πρόοδο!

Αυτός ο νόμος αφορά τους εργαζόμενους και στα δημόσια νοσοκομεία. Άλλωστε, η διευθέτηση του εργάσιμου χρόνου στο ιατρικό προσωπικό με την επέκταση του εβδομαδιαίου ωραρίου στις 60 ώρες (πολλές φορές ακόμα περισσότερες) είναι ψηφισμένη από το 2017, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ. Δήθεν με την σύμφωνη γνώμη του ιατρού, που ποτέ όμως δεν εξασφαλίζεται. Τα 13ωρα-15ωρα με τα απογευματινά χειρουργεία και ιατρεία, είναι στην ημερήσια διάταξη και μάλιστα προκρίνονται σαν λύση για το εισόδημα των υγειονομικών απο το Υπουργείο Υγείας. Η εντατικοποίηση της εργασίας με τις συνεχόμενες βάρδιες, τα χιλιάδες χρωστούμενα ρεπό και άδειες είναι καθεστώς.

ΔΕΝ είναι πρόοδος οι 13 ώρες δουλειάς την ημέρα που αποδεδειγμένα πολλαπλασιάζουν τα εργατικά ατυχήματα, τις επαγγελματικές ασθένειες, οδηγούν σε κατάρρευση της υγείας και της ψυχικής ισορροπίας. Την ώρα που σύμφωνα με τον ΠΟΥ, 55 ή περισσότερες ώρες εργασίας τη βδομάδα χαρακτηρίζονται ως σοβαρός κίνδυνος για την υγεία και συνδέονται με κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Αυτό το νομοσχέδιο μαζί με την πρόσφατη ψήφιση του νέου πειθαρχικού στο Δημόσιο, δεν έρχονται σε τυχαία περίοδο. Η ύπαρξη έντονων διεθνών ανταγωνισμών με δυο πολέμους στην γειτονιά μας, με την χώρα μας να συμμετέχει ενεργά κάνει “επιβεβλημένη” την στροφή στην πολεμική οικονομία. Αυτό απαιτεί περικοπές σε κοινωνικές δαπάνες και εργαζόμενους με σκυμμένο κεφάλι και χωρίς δικαιώματα.

Είμαστε άνθρωποι, δεν είμαστε μηχανές!

Απαιτούμε:

  • Να αποσύρει τώρα η κυβέρνηση το αντεργατικό τερατούργημα της 13ωρης δουλειάς και της ευελιξίας! Σταθερή δουλειά με δικαιώματα, 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο για όλους!

·       Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στα νοσοκομεία. Μονιμοποίηση όλων των επικουρικών και συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

·       Όχι στη διευθέτηση του χρόνου εργασίας των ιατρών. 6ωρο-5ημερο-30ωρο. Μια εφημερία την εβδομάδα. Ρεπό μετά από κάθε εφημερία. Άμεση απαγόρευση της υπέρβασης του 48ωρου.

·       Διπλασιασμό των απολαβών των νοσοκομειακών ιατρών. Επαναφορά 13ου, 14ου μισθού.

·       Όχι στην «απογευματινή» επί πληρωμή λειτουργία των δημόσιων νοσοκομείων.

  • Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την Υγεία. Όχι στην ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του ΕΣΥ.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 1/10/25, 10:30 στο Αγ. Βενιζέλου

Previous Article

Καταγγελία κλήσης ιατρών σε προανακριτική

Next Article

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ

You might be interested in …

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΓΥΨΟΣΑΝΙΔΑΣ ΣΤΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 4/2 ΚΑΙ ΩΡΑ 12ΜΜ 31/1/25: Γενική εφημερία Παιδιατρικής στο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης με πτώση γυψοσανίδας και διαρροή νερού σε θάλαμο που νοσηλεύονται τρίχρονα παιδιά με γρίπη!!! Άλλο ένα εξοργιστικό […]

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

Το ΔΣ της ΕΝΙΘ συμμετέχει και προσκαλεί όλους τους εργαζόμενους στην σύσκεψη που διοργανώνουν τα εργατικά σωματεία της Θεσσαλονίκης την Τετάρτη 4/6/25 στις 19:00 στην ταράτσα του πολυχώρου SOUL, 28ης Οκτωβρίου 104, περιοχή ΦΙΞ. Οι μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις […]

Στήριξη στις κινητοποιήσεις του σωματείου εργαζομένων στην Pfizer Hellas, ενάντια σε απόλυση εργαζόμενου

Το ΔΣ της ΕΝΙΘ στηρίζει την ανακοίνωση και τις κινητοποιήσεις του σωματείου εργαζομένων στην Pfizer Hellas, ενάντια σε απόλυση εργαζόμενου: «Τρεις εβδομάδες έχουν περάσει από την εκδικητική απόλυση της συναδέλφου μας από το GBS που […]